Alla inlägg under januari 2015

Av suicidalpenis - 1 januari 2015 04:40

Blotta tanken på att allt rasar samman, är oroväckande. Vänner va fan är det, de finns inte tydligen. Nej bättre att dra en dolk och köra den i ryggen på min vän...

TACK! de gjorde verkligen mitt år. Jag mådde inte dåligt nog... Finns en människa som betyder så mycket för mig, som jag klamrar mig fast vid, och tack vare henne lever jag än, detta skit liv, hon är min stötte pelare, i en oändlig värld av ilska, avsky och förtvivlan. Mitt hat för denna värld kommer aldrig dämpas, min avsky för människan kommer aldrig släckas. Du tömmer mig på livs energi, Jag skall hata dig tills min svaga låga dör ut, tills jag drar mitt sista andetag kommer du vara de jag avskyr. MEN du kommer aldrig bräcka min kärlek för min ÄLSKADE Anna Tack Anna för att du finns Tack Anna för att du är min OCH tack Anna för att du finns här för mig för utan dig hade jag gett upp för länge sedan Du är mitt hopp och livskraft, mitt ljus i en tunnel av evigt mörker.

Jag älskar dig & hoppas du vill leva ditt liv med mig Anna Koski

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards