Alla inlägg under maj 2014

Av suicidalpenis - 24 maj 2014 01:53

Nån som vet en bra lobotomi doktor? för jag och min hjärna är fan inte vänner på något plan alls, så lika bra skiten försvinner för gott.

Allt är bra, varför känns de då inte så?

Varför plågar min hjärna mig med bilder, mixade minnen och annat skit för att få mig att må skit igen?

Jag är ju precis där jag vill vara, med min älskade, jobb och hus (ja en sketen hyresrätt) men nått som saknas?

Nått jag velat ha sen jag var 17 bast, en liten jävla son/dotter! de skulle vara min bästa bedrift i livet, nått ja kunde vara otroligt stolt för utan att bli kallad både de ena och andra.

De som fryst mig ute, skulle gott kunna stå där ute i kylan och hacka-tänder.


Vill avsluta med detta citat från Dead:

"Excuse all the blood"


Av suicidalpenis - 14 maj 2014 18:27

Jag börjar bli så jävla less på alla hjärnskadade jävla människor som på allvar står och säger, ALLA HAR LIKA STORT VÄRDE! För att sedan misshandla, kränka, hänga ut folk i media som på allvar börjar se vart detta land är påväg och säger ifrån.

Dessa smutts kampanjer mot oliktänkande måste väl fan ta och få ett slut snart! så jävla trött på att höra folk gnälla om sd och dess väljare, eller svp är nazister bla bla bla ni är inget annat än INKOMPETENTA IDIOTER!

Men att det ses som helt OKEJ att hålla på som politiker, media och ni gör är inget annat än vedervärdigt.


Jag kommer iaf rösta på SvP i september för att försöka rädda en framtid för våra barn och barnbarn.

Vill du leva i ett tryggare Sverige? tycker jag du ska göra det ända rätta i valet och rösta på Svenskarnas Parti.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards