Direktlänk till inlägg 22 november 2014

Bantningskur

Av suicidalpenis - 22 november 2014 01:42

Kört en bantningskur denna vecka och de har ju inte vart nån promenad på rosor direkt. Jobbigt från första minut.

Bara ätit ~500kcal om dagen i flytande form. Och är man som mig ett redigt matvrak så rimmar det jävligt illa. Aja bara hoppas man kommer i någorlunda form iaf, sen kan man skippa denna skit. (Suktar så efter vanlig mat)



Vinter skog 2014! här kommer jag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suicidalpenis - 21 maj 2016 23:23


   Jag trodde verkligen att jag att jag skulle pika, när jag fick barn. Men icke, jag fortsätter att sväva nere i "mörkret"...... Ibland önskar jag så jävla mycket att hjärtproblem en i släkten skall drabba mig nu. Men va där det för sport?   J...

Av suicidalpenis - 16 mars 2016 22:38


Jag vet knappt hur jag ska formulera mig, jag vet inte ens om grammatiken är korrekt. Men ärligt talat skiter jag i det. Det är ofattbart, surrealistiskt, ja allt känns rätt upp och ner. Att pendla mellan lycka och glädje, till total hopplöshet och...

Av suicidalpenis - 8 juni 2015 17:08

Ett år fyllt av tråkigheter, 15 års vänskap kastad åt skogen och diverse annat strunt och skit. Ska nu bytas ut mot glädje, å ljuva glädje. Som rubriken antyder är det alltså en 12 års längtan jag haft som snart når sitt slut :) jag är så jävla glad ...

Av suicidalpenis - 29 mars 2015 21:21


Mitt hjärta, min själ och mitt liv. Bara den enorma fantastiska glöd du skänker mig, genom att komma in i samma rum, att med ditt söta leende titta på mig eller dina smått djävulusiska planer får mig att smälta en miljon gånger om. Och jag är så glad...

Av suicidalpenis - 6 februari 2015 05:31

Har starkt börjat ifrågasätta vad fan en vän är. För flera av mina så kallade "vänner" har huggit mig i ryggen och inte verkat bry sig mer om det. Och nu känns det mer o mer som att jag kan börja avlägsna mig från de andra i denna skara, med några un...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards