Alla inlägg under januari 2014

Av suicidalpenis - 25 januari 2014 06:53

Kan inte se nån sanning i att förintelsen ägde rum?

Kommer nog aldrig under min livstid se bevis på att det verkligen skedde.

För en lögn brukar alltid spricka, man kan aldrig bibehålla en lögn, tro mig jag vet.

Jag levde i en lögn, men vaknade likt ett vulkan utbrott!


Vill avsluta med min "drog" för dagen.

Rahowas vittnen - Blä blä usch usch

 

Vi får höra i våra skolor
att man mörda sex miljoner
systematiskt under kriget
varenda jude miste livet

Döda alla, även barnen
det var utrotningsplanen
Alla medel var tillåtna
men varför kan jag inte gråta?

Det är så...
Blä Blä Usch Usch

Kan du visa, så är det klart sen,
en enda kropp som dog av gasen?
Du är så glad där i din kalott
Så jävla nöjda med det ni fått

För inge Israel utan förintelsen
Det var det bästa som hänt dem i historien
Ni fick ett land när europa brann
så andra världskriget var det ni som vann

Det är så...
Blä Blä Usch Usch

Av suicidalpenis - 19 januari 2014 19:43

Bortstött av en familjemedlem ännu en gång, för mina åsikter. Hur fan kan man snacka om allas lika värde, men ens eget kött och blod är de lättare att upplösa än gårdagens frukost?

Jag kommer ju inte ändra på mig bara för att behaga denna, skulle aldrig falla mig in, men vi är ju familj så jag älskar personen för det. Man måste inte alltid tycka lika om allt, men man kan inte bara stänga ute nån för att man har ett annat sätt att se på saker och ting.


Så nu är man uppe i 3 familjemedlemmar/släktingar som har brutit banden och all kontakt. Men vi ska nog se vem som skrattar sist, när de i slutändan det står helt klart att ni haft fel och jag RÄTT.


Tro hopp och kärlek, vad tjänar det till? när man ej får vara som man vill.

Av suicidalpenis - 14 januari 2014 13:20

Nä ja kommer aldrig få ett långt metal-hår, igen,

ville överglänsa den manen, men de sket sig.


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards