Direktlänk till inlägg 5 oktober 2014

Downstairs

Av suicidalpenis - 5 oktober 2014 06:14
Guten Abend

God morgon kanske är mer passande, vad vet jag.
Många frågor pulserar genom min hjärna. Är blod tjockare än vatten? lever vi verkligen i en demokrati?
Känner folk ingen kärlek längre?
Ja man kan ju bara undra.... På den första punkten kan jag med trygghet säga att vatten ÄR tyngre än blod,
då jag fått utstå både de ena och andra (vilket jag nog tagit upp tidigare) om familj. För det andra, NEJ vi
lever inte i nån "demokrati" då man främjar folketsröst samt att alla ska leva i frid o fröjd med varandra.
Och det ser väl varenda JÄVEL att vi inte gör!! Jasså inte? nä, men då ska jag upplysa dig som levt i en myr.
Alla mäniskors värde är lika värda, vi hjälper alla genom att ta dem hit = demokrati
Vi bör sätta svenska folkets bästa före yttre problem, men hjälpa dessa i deras hemländer = RASIST
När man blir misshandlad, utsatt för förtal och hippi lagen nr1 HMF (Hets mot folkgrupp).
Vad har hänt med det Sverige som jag växte upp i? allt man hör är: Rasist hit, rasist dit, främlingsfientlig,
homofob, och ja vette fan va de heter!
Inte nog med att man ger sig på folk som öppnat ögonen och sett sveket för vad det är. Men nu ger man
sig på Astrid Lingrens verk (Ja jag är mycket medveten om att hon var ÄCKLIGT MYCKET emot nationalism i all dess vackra form)
Men att ändra på det vi växte upp med, sagor och berättelser, för att "nån" kanske tar illa vid sig.
Låt mig tala om för er, jag var bästa vän med en colombian och han led då fan inte av det. Han växte själv
upp med de sagorna och de var som naturligt för honom. Så DRA ÅT HELVETE med er allihopa som säger:
Negerboll, våra folksagor och historia är rasistisk! ni kan uppenbarligen INGENTING!

Neh nu håller jag nära på att explodera av ilska så jag slutar här.
Trevlig läsning och åt er andra DRA ÅT HELVETE!

SVERIGE ÅT SVENSKARNA


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suicidalpenis - 21 maj 2016 23:23


   Jag trodde verkligen att jag att jag skulle pika, när jag fick barn. Men icke, jag fortsätter att sväva nere i "mörkret"...... Ibland önskar jag så jävla mycket att hjärtproblem en i släkten skall drabba mig nu. Men va där det för sport?   J...

Av suicidalpenis - 16 mars 2016 22:38


Jag vet knappt hur jag ska formulera mig, jag vet inte ens om grammatiken är korrekt. Men ärligt talat skiter jag i det. Det är ofattbart, surrealistiskt, ja allt känns rätt upp och ner. Att pendla mellan lycka och glädje, till total hopplöshet och...

Av suicidalpenis - 8 juni 2015 17:08

Ett år fyllt av tråkigheter, 15 års vänskap kastad åt skogen och diverse annat strunt och skit. Ska nu bytas ut mot glädje, å ljuva glädje. Som rubriken antyder är det alltså en 12 års längtan jag haft som snart når sitt slut :) jag är så jävla glad ...

Av suicidalpenis - 29 mars 2015 21:21


Mitt hjärta, min själ och mitt liv. Bara den enorma fantastiska glöd du skänker mig, genom att komma in i samma rum, att med ditt söta leende titta på mig eller dina smått djävulusiska planer får mig att smälta en miljon gånger om. Och jag är så glad...

Av suicidalpenis - 6 februari 2015 05:31

Har starkt börjat ifrågasätta vad fan en vän är. För flera av mina så kallade "vänner" har huggit mig i ryggen och inte verkat bry sig mer om det. Och nu känns det mer o mer som att jag kan börja avlägsna mig från de andra i denna skara, med några un...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards