Alla inlägg under mars 2014

Av suicidalpenis - 28 mars 2014 22:46

Såg fram emot att du skulle komma hem då jag hela dagen dragits med "onda" tankar. När du sen fnyser åt mig och sänder iväg mig i ett dike...... Jag är fan född att döö, dö en vidrig död.

En låt jag lyssnat sönder nu är, Glimmande nymf. som jag kommer länka längre ner.

Är de nyttigt att tänka på döden varje dag? jag undrar.....


https://www.youtube.com/watch?v=5bUlCRpTs3o


Jag har nog lyssnat på denna låt minst 5ggr.


Döden känns närmare än livet
Solen bränner i ögeonvrån
Vid morgondaggen andas jag inte mer...

Av suicidalpenis - 5 mars 2014 14:34

Äntligen efter så mycket motgångar och skit man fått utstå så har man nu ÄNTLIGEN fått ett jobb. Känner sån oerhörd glädje, vilket inte skådats på många, många, många dagar.

MEN, då detta inte ännu är ett jobb med lön så får man kravla sig fram i 2 månader utan nån inkomst. Så allt vilar och faller fortfarande på min älskade. Fast i maj kan jag så efterlängtat dra mitt strå till stacken och det känns så jävla bra.

Idag är man dock "ledig" för att söka jobb, då detta är en anställning (läs och förundras) som är möjlig tack vare, fattar inte att jag säger detta men arbetsförnedringen! :O efter den helt fantastiska tiden av ca 9år så får man ÄNTLIGEN hjälp! man blir ju nästan häpen av hur fort de gått. host host


Men då allt äntligen ser lite bättre ut på jobbfronten så ser det FORTFARANDE bedrövligt ut i vårat underbara land!

Hoppet sägs ju vara det sista som överger oss, men till svenska folket har de försvunnit för länge sedan. Att man kan vara så jävla blind och döv är ju för helvete rena vansinnet.


Nä här kan man ju inte stanna hela dagen, Adjöken

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards