Alla inlägg under oktober 2012

Av suicidalpenis - 26 oktober 2012 17:21

Sverige har blivit ett jävligt "roligt" land, de har man ju märkt. Man får inte ifrågasätta mångkulturens alla fel, då är man en rasist. Hjärntvättning av vårt folk är ju utav denna värld! jag var själv det en gång, liten och lyssnade på vad man sa om de hemska "nazisterna". Jag var själv bäste vän med en colombian och visst brukar jag tänka tillbaka på de roliga stunderna ibland.

Men jag växte upp, lärde mig att tänka och se själv. Och de jag såg var ingen vacker syn!

Jag ändrade mig, inte till de bättre enligt mina nära o kära utan till nått värre. För att jag såg verkligheten som den var.

Än idag så står jag fast vid mitt beslut, de har kostat mycket lidande kring min familj. Men jag önskar att även dem ska få upp ögonen och inte gå i denna jävla invandrardimman!

Så åter till rubriken då. Man vill alltså inte mer från M.verkets sida gå ut med information kring informationsmöten rörande asylboenden/flyktingboenden. Då de upplever att nationalister säger sanningen och får folket i respektive by/stad att se detta vansinne för vad det är....

Av suicidalpenis - 24 oktober 2012 15:49

För oss som har ögon att se med och öron som hör, är detta ingen nyhet. Vita människor förtrycks, så länge man inte ingår i eliten och toppen av statsskicktet. För de är dessa som tvingar på oss andra detta vansinne!

De talar glatt med ögonen stängda och ignorerar folkets klagan om vad som komma skall om ingenting görs. De skrattar och slår bort allt som skadar deras skapelse. Ingår förgiftade förbund med fiender som inget annat vill, än att se den vite mannen och kvinnan försvinna bort och bli till historia.

Men trotts dessa tunga gråa moln som hänger över våra axlar, så finns här också ett ljus i form av människor som slåss för våran rätt att existera. Det är till dessa vi ska sluta upp och skapa oss ett fritt, tryckt och säkert samhälle. Där vi kan låta våra barn och med människor ströva fritt, utan en tanke av oro eller rädlsa för deras säkerhet.

Av suicidalpenis - 20 oktober 2012 00:19

Gjorde om lite i låt texten till min första låt idag, har fortfarande lite att göra där känner jag. Ja även musiken är släpande vilket gör mig någor deprimerad. Skulle vilja bara kunna komma igång med allt, vore så jävla skönt..


För de som mot förmodan läser detta och inte fattar vad jag pratar om? http://www.myspace.com/590447554


Förstår mig inte på människor? fan äckliga jävla släkte!

Av suicidalpenis - 17 oktober 2012 17:46

Jag vet snart inte vad jag ska ta mig till! man blir bara motarbetad åt vilket håll man än vänder sig.

Nekad utbildning igen och jag vet fan inte vad ja ska göra nu.

Tur min älskling finns hos mig, för annars vet jag inte vad jag gjort <3

Av suicidalpenis - 16 oktober 2012 18:16

Hoppades att mitt första inlägg skulle få vara över lyckan att jag och min älskade snart är en <3 men svårt att se de med lyckliga ögon när man går runt varje dag fylld av hat och vrede.

Socialen i surahammar har fan inte en flinga rätt i skallen! HUR FAN har dem tänkt att man ska klara sig, när man måste lägga ut 1200:- av sina matpengar på ett tågkort och sedan får man inte igen dem förns nästa utbetalning!?

Jag är så jävla förbannad att jag inte blir förvånad om skalpen snart fattar eld och brinnande vätska sipprar ut ut ögonen.

Folk skull fan få leva på bidrag så skulle dem se hur jävla illa det är. Särskilt våra äckliga styrande politiker men även allt annat överklass drägg. OCH DEFINITIVT MÄNNISKORNA PÅ IOF I SURAHAMMAR!


Jag önskar er alla ett misserabel och pestfyllt liv!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards