Alla inlägg under juli 2013

Av suicidalpenis - 20 juli 2013 18:16

En vecka fylld av avsky för livet, vände till de bättre <3 Tack älskling att du finns här för mig <3

utan dig skulle ja gå under..


Till alla som följer mig, Anna Koski Leus hertan minat <3

Min valkyria och demon <3

Av suicidalpenis - 19 juli 2013 01:48

Helt otroligt värdelös vecka och de där sms:et gjorde allt så jävla mycket värre. Undra när döden inträffar och befriar en från allt jävla elände?

Av suicidalpenis - 12 juli 2013 05:55

Fan så gött med lite nya fiskedrag och nya linor till spöna :D nu kan man ju nästan börja fiska på allvar! bara båt jävel som saknas. Aja en sån snickrar man ju lätt ihop på en timme.

Sitter även och inväntar leverans från USA, 3 nya klädesplagg. Kanske slänger upp bild ;)

Nä nu ska jag fortsätta njuta av min kopp kaffe och musik.

Av suicidalpenis - 5 juli 2013 16:05

Går lite utanför ramarna men vem fan bryr sig. Var på studiebesök i *urk* Borlänge på SSAB, jävlar vilket ställe, skulle helt klart vilja jobba där om de inte var för att skiten låg i Blänge. Nä dagen började fan inte bra nånstans, förstå skulle vi möta läraren i Hedemora *ja fy helvete* sedan bar de av till Borlänge och under ja hela färden så mådde jag fan sjukt illa, spyorna var aldrig långt borta. För att sedan förvärra allt så åkte vi ju en gammal bekant väg som går endast några 100m från "skitsnackerskans" hus, då vände all illamånde till ilska brinnande, kokande illska. Så för övriga i bilen kan de inte ha vart nå roligt. Själva studiebesöket var kanon, drömde mig tillbaka till gamla byn och till rörverket där jag jobbat för ca 10 år sen. Hemfärden kändes betydligt bättre att se skiten försvinna bakom bilen gjorde mig bättre till mods.

Men nu har jag min älskade valkyria <3 som gör mitt liv värt att ens utstå. Jag hoppas du aldrig lämnar mig <3

Jag älskar dig så innerligt min kära Anna <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards