Alla inlägg under november 2013

Av suicidalpenis - 25 november 2013 01:33

Verkligheten skrämmer mig, är det sån här jag är? känner mig aldrig tillräcklig, kan jag nånsin göra dig helt lycklig?

Mardrömmarna tycks aldrig ta slut, jag vadar runt i misär upp till halsen och tycks inte kunna ta mig loss.

En dag kanske jag vaknar och blir något bättre, men just nu ser de väldigt mörkt ut.

Av suicidalpenis - 5 november 2013 01:57

Är så jävla trött på dessa jävla lögner, ingen annan som är det?

Svensken blir dragen bakom den tjockaste av gardin, en vägg av lögner.

Vi tillåts inte se förövare på bild så länge inte denne skulle vara vit och hur ofta händer det? i jämförelse med den multikulturella pöbel som invaderat vårat land (tack vare våra underbara politiker) som förstör, våldtar, säljer droger och misshandlar oss svenskar och nordmänn- och kvinnor.

Dags för svensken att komma ut ur sin lilla stuga och ställa de ansvariga mot väggen, för de kommer inte klara 2 min med deras lögner.

Ni kan inte längre stå vid sidan av och se allt detta ske utan att agera!

Lyssna inte på den våldsbenägna vänstern! för deras ord klingar lika tomma, som våldet som följer i deras spår.

Jag manar er, gör er plikt, ställ upp för era barn och deras efterkommande för de är de som annars kommer leva i den smuts som ni tillåter!

Sluta muttra i kafferummen, sluta stå med händerna i fickorna, VÅGA VÄGRA DENNA MULTIKULTURELLA ANSTORMNING!


Jag har vart där ute, jag har mött hatet flera gånger, misshandlad, mord hotad och manad att backa tillbaks, men de tänker jag ALDRIG göra.

Detta är mitt hem, men de vackra Sverige där jag växte upp syns föga lite av.

Om vi alla visar vårt missnöje TILLSAMMANS! då kan vi skapa en tryggare framtid åt våra barn och kvinnor!

För det är våra kvinnor och barn som framtiden och livet speglar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards