Alla inlägg under september 2013

Av suicidalpenis - 23 september 2013 21:17

Sakta men säkert likt ett lik i en säck, känner jag hur motivationen sjunker. Kan man inte bara få ett jobb och lära sig så som man gjorde förr?

Orkar fan inte med och plugga mer, jag har aldrig vart och kommer aldrig vara nån som brinner för att utbilda mig. Jag vill lära mig saker allt eftersom. Förstår mig inte på folk som ägnar nästan halva livet och utbilda sig, visst de får topp jobb och sitta på nått jävla kontor eller annan dynga.

Måste ringa och avboka min tid till läkaren också, pfft ska då inte betala ett öre för att gå dit iaf. Värdelösa undermänniskor.

Har då aldrig vart med om maken till mer inkompetent läkare! antyder att jag är knarkare bara pga hur jag klär mig. Sen när fan hade knarkare en egen stil? närmaste knark ja provat är fan ciggaretter! eller ja, coca cola.

Och lyssnar inte ens på vad jag säger och babblar bara på om allt annat än de ja kom dit för *suck*

De bör nog avskeda halva sin personal styrka för de är väl samma skrot och korn hela bunten.

Nää här kan man ju inte sitta och vara mer förbannad än vanligt, nu ska jag leta efter nå sebart till när älskling kommer hem <3


För att avsluta detta med nått helt annat.

Hörde på P3 när jag var påväg hem, där var de nån jävla kärring som älskade och säga nazist och gyllene gryning. För under fan säkert 5 min var de allt man hörde i var och varannat ord. Att folk bara orkar.

Så därför vill jag skicka en hyllnings hälsning till Gyllene Gryning, fortsätt kämpa för grekland och dess folk.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards